1401/02/17

برای خرید روکش صندلی به چه نکاتی دقت کنیم؟

روکش صندلی یکی از ابتدای ترین و البته کاربردی ترین لوازمی است که بعد از خرید ماشین باید تهیه کنید.

روکش صندلی علاوه بر زیبایی بخشیدن به صندلی ها، از خراب شدن روکش های اصلی جلوگیری می کند و کمک میکند ماشین شما همیشه نو باشد و زمانی که میخواهید ماشینتان را بفروشید با درآوردن روکش ها، روکش های قبلی مثل روز اول هستند.

دیگر مزیت های روکش صندلی تعدیل دمای ماشین است. این موضوع به جنس و رنگ روکش ها نیز بستگی دارد.

 

خرید روکش صندلی با کیفیت و اصل

 

روکش صندلی چه جنسی باشد بهتر است؟

اکثر روکش های صندلی از جنس چرم هستند، این روکش ها جلوه خاصی به ماشین می دهند و تمیز کردن آن نیز بسیار راحت بوده. با اسپری های مخصوص میتوانید آن را تمیز کنید.

روکش صندلی هایی از جنس چرم ، گرما را داخل خود نگه می دارند. در فصل گرما، صندلی ها بسیار داغ میشوند و تحمل دمای ماشین طاقت فرسا می شود.

همچنین این جنس باعث تعریق زیاد سرنشینان می شود.

پوسته پوسته شدن روکش چرم بعد از مدتی از زیبایی آن می کاهد البته این موضوع بستگی به جنس چرم نیز دارد، اگر چرمی مرغوب خریداری کنید این مشکل را دیرتر و یا اصلاً نخواهید داشت.

روکش های پارچه ای در بازار، جای روکش های چرمی را گرفته اند بسیار مقرون به صرفه تر و با کیفیت تر هستند. چرا که روکش های پارچه ای معمولاً از جنس نخ و کنف و پارچه ترگال هستند و باعث رد و بدل شدن هوا میشوند.

از آنجایی که هوا در روکش های نخی جریان دارد از تعریق جلوگیری میشود.

در زمان خرید به ضخامت و وزن روکش باید دقت کنید. هرچه پارچه ضخیم تر باشد بادوام تر است و طول عمر بیشتری دارد و دچار رنگ پریدگی نمی شود.

نصب روکش کار راحتی است؟

بعد از خرید روکش مسئله ای که با آن رو به رو هستید نصب روکش است.

اگر از فروشگاه ها به صورت حضوری خرید کنید، آنها برای شما روکش را نصب می کنند.

اما اگر به صورت آنلاین روکش صندلی خرید کردید و خودتان اقدام به نصب آن کردید بهتر است به مواردی دقت کنید.

روش های نصب روکش صندلی استفاده از چسب، کش و زیپ است. از بین این موارد روش زیپ دار در اولویت است و راحت ترین روش برای نصب روکش است.

نوع زیپ دار برای افرادی پیشنهاد می شود که از خودرو استفاده بیشتری می کنند و نوع کشی بیشتر برای برای افرادی که وسیله نقلیه آن ها خانوادگی است و کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، کاربرد دارد.

 برای خودروهایی که ایربگ دارند، روکش های استاندارد باید انتخاب شود. در غیر این صورت در عملکرد ایربگ اختلال به وجود آمده و ایمنی خودرو پایین می آید.

کدام برند روکش صندلی بهتر است؟

اگر از فروشگاه های معتبر خرید کنید قطعاً به شما خواهند گفت که روکش های ایرانی جزو با کیفیت ترین روکش ها هستند. اما باید برند را بشناسید.

مجتمع سپهر در دل خود 300 واحد تجاری دارد که در 9 طبقه جاگیری شده اند. تمام این فروشگاه ها سعی میکنند نیاز مشتریان به لوازم جانبی را رفع کنند و بهترین و با کیفیت ترین محصولات را عرضه کنند.

 

 

نظرات کاربران