1402/03/22

لوازم یدکی جک ، خرید لوازم یدکی جک در تهران

جک یک برند خودروی در چین است که از سال ۱۹۹۹ ساخته می‌شود و دارای مدل‌های مختلفی است. هر یک از مدل‌های جک دارای ویژگی‌ها و قطعات خاص خود هستند. برای رفع خرابی در هر بخش از خودرو، باید با لوازم یدکی جک آشنا باشید. می‌توانید لوازم یدکی جک را به صورت آنلاین از فروشگاه‌های مجاز خریداری کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن قطعه مورد نیازتان را دریافت کنید.

 

قطعاتی که در خودروی جک وجود دارند عبارتند از: قطعات گیربکس، قطعات موتور، قطعات بدنه، لوازم تزئینی، لوازم جلوبندی و ... . برخی از این قطعات نیاز به تعویض دوره‌ای دارند و باید در کیلومترهای مشخصی تعویض شوند. اگر نمی‌دانید کدام قطعه را در چه بازه زمانی باید تعویض کنید، بهتر است با کارشناسان فروشگاه‌های مجاز مشورت کنید. آنها با لوازم یدکی جک و ویژگی‌های هر یک از قطعات آشنا هستند و با توجه به مدل خودروی شما، تعویض برخی از قطعات را به شما پیشنهاد می‌دهند.

 

تهیه لوازم یدکی جک اورجینال و اصل

اگر قصد دارید قطعات اصلی خودرو جک را تهیه کنید، باید به کیفیت آنها دقت کنید. برخی از قطعات در مدل‌های مختلف خودرو جک به صورت دوره‌ای تعویض می‌شوند و برخی دیگر از قطعات ممکن است در حوادث رانندگی آسیب ببینند و نیاز به تعویض داشته باشند. بنابراین، خرید قطعات اصلی خودرو جک بسیار مهم است.

 

خرید قطعات تقلبی می‌تواند منجر به دست‌یافتن به کارایی و عملکرد نامناسب شود. هر یک از قطعات روی خودرو همانند اعضای بدن محسوب می‌شوند و همکاری آنها با یکدیگر باعث عملکرد مناسب خودرو می‌شود. بنابراین، استفاده از لوازم یدکی اصلی جک بسیار مهم است. اگر از قطعات تقلبی استفاده کنید، قطعه خریداری شده به زودی از کار می‌افتد و باعث آسیب به دیگر قطعات خودرو می‌شود.

 

استفاده از قطعات جانبی نامناسب می‌تواند عملکرد خودرو را تحت تاثیر قرار دهد و در نهایت موجب ضررهایی برای خودرو شود. به همین دلیل، استفاده از قطعات اورجینال انواع خودرو جک بسیار ضروری است. برای خرید قطعات اصلی جک باید به فروشگاه‌های معتبر لوازم یدکی مراجعه کنید. مجتمع تجاری سپهر انواع و لوازم  و قطعات خودرو جک را به شما عرضه می‌کنند.

فروش لوازم یدکی جک چراق برق

در کل، شما باید به خوبی بدانید که لوازم یدکی جک همان قطعات یدکی است که در نمایندگی به فروش می ‌رسد. دلایل بسیار زیادی می‌توانند شما را مجبور کنند که هر یک از این قطعات را تعویض کنید. حوادث مختلف و تصادفات یکی از اصلی‌ترین دلایل به شمار می‌روند. اما برای خرید هر یک از قطعات موتوری خودرو جک، قطعات گیربکس و غیره، شما نباید حتماً منتظر خراب شدن این قطعات باشید.

 

بعضی از قطعاتی که روی خودرو جک نصب می‌شوند، باید به صورت دوره‌ای و کیلومتری تعویض شوند. شما با مراجعه به نمایندگی می‌توانید مدت زمان تعویض این قطعات را مورد بررسی قرار دهید و در بازه زمانی مشخص آنها را تعویض کنید. به عنوان مثال، قطعاتی مانند فیلتر روغن، تسمه تایم، لنت ترمز، فیلتر هوا، تسمه دینام و غیره از جمله قطعاتی هستند که باید به صورت دوره‌ای اقدام به تعویض آنها نمایید.

قیمت خرید لوازم یدکی جک اصل

یکی از مسائل مهمی که باید به آن توجه کرد، خرید لوازم یدکی جک با قیمت مناسب و باورپذیر است. در کل، قیمت هر یک از لوازم یدکی خودروهای جک در ایران کمی بالاست. به همین دلیل اگر قیمت هر یک از انواع لوازم یدکی اصل جک بیش از حد معقول باشد، نمی توانند مشتریان را برای خرید و جذب کنند.

 

کارشناسان مجموعه سپهر، هر یک از قطعات را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می‌کنند. به عبارت دیگر، باید بدانید که در خرید و فروش هر یک از قطعات خودرو جک در این فروشگاه، واسطه‌ای وجود ندارد. حذف سود واسطه، باعث کاهش قیمت هر یک از لوازم خواهد شد. بعضی از افراد ممکن است باور داشته باشند که به دلیل قیمت مناسب برخی از قطعات یدکی جک در این فروشگاه، آنها تقلبی هستند.

 

به دلیل قیمت بالای قطعات تقلبی، بعضی از فروشندگان ممکن است این قیمت را افزایش دهند تا بتوانند آنها را به عنوان قطعات اصلی معرفی کنند. بنابراین، شما باید بسیار دقیق باشید و پیش از خرید، ویژگی‌های مربوط به اصالت قطعات را بدانید. سپس آنها را خریداری کنید.

 

در صورتی که تعویض این قطعات اهمیت زیادی دارد، باید بدانید که تعویض کردن لوازم یدکی جک به صورت اورجینال از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود. قطعات تقلبی عملکرد مناسبی روی خودرو شما از خود نشان نمی‌دهند و بسیار سریع خراب می‌شوند. تعمیر هر یک از قطعات تقلبی موجب فرسودگی زود هنگام آنها خواهد شد.

مهمترین لوازم یدکی جک در تهران

بعضی از مهمترین لوازم یدکی جک شامل:

 

- آینه های جانبی راست و چپ برای تمامی مدل های خودرو جک

- پشتیبان های سپر جلو و عقب

- تسمه تایم و دینام

- گوی های کمک فنر و سر کمک فنر

- چراغ های جانبی (چراغ های جلو، چراغ های خطر، چراغ های گلگیر، چراغ های صندوق و چراغ های راهنما)

- درهای جلو و عقب

- خنک‌کننده روغن

- دستگیره‌های موتور جلو، راست و عقب...

خرید اینترنتی لوازم یدکی جک از فروشگاه اینترنتی معتبر

بدون شک، اگر به کیفیت و جنس هر یک از قطعات یدکی جک اطمینان داشته باشید، خرید حضوری را به خرید آنلاین ترجیح می‌دهید. در عصر فعلی، برخی افراد به دلیل دغدغه ‌های زیادی که در زندگی دارند، فرصت خرید حضوری قطعات جک را نخواهند داشت. به همین دلیل، می‌توانند به مجموعه تجاری سپهر اعتماد کرده و از کارشناسان فروشگاه به صورت آنلاین و تلفنی تمامی قطعات جک را خریداری نمایند.

 

ارسال سریع قطعات یدکی جک توسط فروشگاه انجام می‌شود تا افراد بتوانند به سرعت قطعات مورد نیاز خود را دریافت کنند. با خرید آنلاین از این فروشگاه، می‌توانید به اصالت کالا اطمینان حاصل کنید و در صورتی که قطعه غیر اصلی باشد، امکان بازگرداندن را دارید.

توضیح کلی برند جک در ایران

فعالیت شرکت جک از سال ۱۹۶۴ میلادی آغاز شده و در ابتدای فعالیت خود، با نام هیفی جیانگ هوا در حوزه تولید کامیون‌های تجاری فعالیت داشت. پس از گذشت مدتی و به دلیل ادامه روند کاری، تصمیم بر این گرفته شد که در سال ۱۹۹۷ میلادی نام شرکت به آنهوئی جیانگ هوای تغییر کند و برند «جک» برگرفته از حروف اول کلمات Jianghuai Automobile Company شکل گرفته است.

 

لازم به ذکر است که در آغاز، کمپانی جک صرفاً در زمینه تولید کامیون‌های تجاری فعالیت داشته، اما در سال ۲۰۰۰ میلادی تصمیم به تولید خودروهای سواری گرفته و به تولید شاسی بلند و خودروهای دیگر نیز پرداخته است. این کار باعث پیشرفت و افزایش خط تولید کمپانی گردیده است.

 

به عنوان یکی از شرایط تولید خودروهای سواری، دریافت تاییدیه دولتی ضروری بود. در سال ۲۰۰۷ میلادی، کمپانی جک موفق به دریافت این گواهی شد، اما تا آن زمان فقط به عنوان تولید کننده کامیون شناخته می‌شد. در دهه ۲۰۰۰ میلادی، همکاری نزدیکی با برند هیوندای موتورز در جهت توسعه و پیشرفت کاری انجام شد.

 

لازم به ذکر است که امروزه، با توجه به طراحی شیک و خودروهای ایمنی که کمپانی جک تولید می‌کند، همچنان شباهتی با محصولات هیوندای قابل تشخیص دارد.

در سال ۲۰۰۳ میلادی، شرکت جک به ساخت خودروهای هیوندای پرداخت. البته این کار تنها به برخی از خودروهای چند منظوره و مولتی پرس محدود شده بود و قبل از سال ۲۰۰۷ به پایان رسید. در این همکاری، خودروهای چند منظوره و شاسی بلند توسط جک با استفاده از تکنولوژی هیوندای ساخته شدند. پس از آن، شرکت هیوندای به دنبال راه حل‌های سرمایه‌گذاری مشترک با جک بود که این برنامه‌ها موفقیت زیادی نداشتند و به زودی به بن بست رسیدند.

 

اما با توجه به پیشرفت‌های حاصل شده در همکاری با شرکت جک، دولت چین در سال ۲۰۰۹ اعلام کرد که کاملاً از ادغام شرکت‌های خودروسازی چینی حمایت خواهد کرد. پس از این اعلامیه، تحلیلگران به سرعت اعلام کردند که شرکت‌های جک و چری در استان آنهوئی با یکدیگر ادغام شده‌اند. البته، این خبر مزیت‌های خاص خود را داشت و مهمترین آن تکمیل شدن خط تولید دو شرکت بود. قبل از اینکه این دو شرکت با یکدیگر ادغام شوند، چری در حال تولید خودروهای سواری بود و جک تنها در خط تولید کامیون فعالیت داشت.

 

همانطور که ذکر شد، شرکت جک با برندهای مختلفی همانند هیوندای همکاری داشت. البته امروزه، این شرکت با شرکت کرمان موتور در ایران همکاری کرده و خودروهایی مانند جک اس ۵ یا جک جی ۵ در ایران عرضه می‌شوند. با توجه به تنوع محصولات این شرکت، فروش آن‌ها در ایران به خوبی پیش رفته است.

امروزه، تعداد زیادی از فروشگاه‌های اینترنتی برای فروش قطعات یدکی جک فعالیت می‌کنند. با این حال، برای تمامی افراد اهمیت بسیار زیادی دارد که قطعات یدکی آن‌ها از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار باشد و همچنین برای مدت زمان طولانی به کار خود بپردازد. در واقع، جنس‌های فیک و متوسط موجود در بازار نه تنها نتوانستند نیازهای کاربران را برآورده کنند، بلکه ممکن است در برخی مواقع به خودروی شما آسیب برسانند.

 

بنابراین، پیشنهاد ما به شما این است که فقط از فروشگاه‌های اینترنتی خرید کنید که قبلاً با آن‌ها آشنا شده‌اید و اطلاعات کاملی درباره آن‌ها دارید. مجتمع سپهرمی‌تواند یک انتخاب مناسب باشد، زیرا همه محصولات خود را با ضمانت ارائه می‌دهد و در صورت بروز هرگونه مشکل، می‌توانید آن را تعویض کنید.

محصولات جک

در ادامه به معرفی محصولات پر طرفدار جک در بازار ایران میپردازیم .

لوازم یدکی جک S5

این خودرو نیز یک خودروی کراس اور در ابعاد مختلف است که برای سفرهای آفرودی مناسب نیست، اما با توجه به تولید و ساختار و همچنین طراحی خاصی که دارد، قابلیت‌های خاصی دارد و می‌تواند به شکل یک شاسی بلند واقعی به نظر برسد. درباره خصوصیات فنی این خودرو می‌توان گفت که دارای یک پیشرانه بسیار قدرتمند دو لیتری با توربوشارژر است. می‌توانید با اطمینان کامل از تشدید کامل سرعت و تمامیت شتاب خودرو برای سرعت بالا و حرکت در مسیرهای متعدد استفاده کنید. همانطور که می‌دانید، هر خودرو ممکن است با برخی مشکلات همراه باشد و تنها مشکل جک S5 این است که در هنگام گرم شدن گیربکس، دنده‌های آن به صورت سریع‌تری از انتظار شما تغییر می‌کنند.

لوازم یدکی جک S3

این خودرو شباهت بسیار زیادی به دیگر تولیدات هیوندای دارد و طراحی آن از پنجره شش ضلعی الهام گرفته شده است. لازم به ذکر است که چراغ های جلوی آن جذاب تر از محصول S5 به نظر می رسند. سپر این خودرو ساده طراحی شده و در بخش کوچکی از زیر آن یک پلاستیک سیاه قرار دارد. علاوه بر این، طراحی خطوط بدنه با احتیاط زیادی صورت گرفته تا به هم ریختگی های زیادی جلوگیری شود. فرم کاپوت نیز با فرم چراغ جلو هماهنگ شده و از خطوط حجم دهنده خاصی استفاده شده است.

لوازم یدکی جک j3

بسیاری از مردم در هنگام خرید خودرو، در اولین وهله به مشخصات فنی آن توجه می‌کنند. شاید برای بسیاری این سوال پیش آمده باشد که آیا خرید یک خودرو مناسب است یا نه؟

 پاسخ به این سوال به سلیقه و انتظارات فرد خریدار بستگی دارد. خرید خودروی جک صندوق‌دار برای خانواده‌هایی که معمولاً مسافت‌های طولانی نمی‌پیمایند، به صرفه و مناسب است. این خودروها از لحاظ فنی بسیار مناسب و راحت‌تر هستند. همچنین، از آپشن‌ها و امکانات رفاهی بسیار کاملی استفاده شده است و خریداران مطمئن هستند که این خودروها از لحاظ ایمنی نیز عملکرد بسیار خوبی دارند.

لوازم یدکی جک j4:

این خودرو با نام اصلی Hetue A30 در نمایشگاه خودرو گوانگژو معرفی شد و پس از آن در سال ۲۰۱۳ به بازار عرضه شد. لازم است توضیح داد که تولید این مدل خودرو توسط کمپانی جک در سال ۲۰۱۶ به صورت کامل قطع شد. در مقالات بالا، به این موضوع اشاره شد که شرکت کرمان موتور مسئول تولید خودروهای جک در ایران است و با وارد کردن جک j4، فروش خوبی نیز از آن به دست آورده است. طراحی زیبای این خودرو یکی از ویژگی‌های مهم آن است که همواره توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. علاوه بر این، استهلاک کم آن نیز از دیگر مزایای این خودرو است. این خودرو دارای یک کابین جادار و مناسب است و با توجه به ظاهر آن، ممکن است به نظر برخی افراد کوچک به نظر برسد، اما می‌توانید اطمینان داشته باشید که برای چهار سرنشین کاملاً مناسب است.

لوازم یدکی جک j5

این خودرو از سال ۲۰۱۱ به محصولات خودروسازی جک افزوده شد. لازم به ذکر است که نسخه هاچ‌بک ۵ از این خودرو در کشور چین و سایر کشورها برای فروش موجود است، اما با توجه به این موارد، جک j5 در شکل‌های مختلف از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶ در بازار ایران برای فروش وجود داشت. در ابتدا، تلاش شد که نمونه یک و نیم لیتری با دنده به ایران وارد شود، اما پس از گذشت مدت کوتاهی، شرکت کرمان موتور تصمیم گرفت نسخه پیشرفته‌تر آن را وارد کشور کند، و در پایان، تنها مدل اتوماتیک با پیشرانه ۱.۸ لیتری برای فروش ارائه شد. تحقق این شرکت تنها برای نوع اتوماتیک گیربکس خودکار بود. می‌توانید از نظر مشخصات فنی به این خودرو اطمینان داشته باشید که کاملاً پیشرفته و مناسب است.

کلام آخر

اگرچه انواع مدل‌های جک در چین تولید و در ایران مونتاژ می‌شوند، اما برای دارندگان این خودرو نیاز به پیدا کردن فروشگاه لوازم یدکی جک برای خرید لوازم جانبی دارند که ممکن است نگران کننده باشد، اما باید بدانید که مجتمع تجاری سپهر با فروشگاه هیا متعدد  آماده است تا این نگرانی را برطرف کند! خبر خوب این است که در سپهر، هر آنچه به عنوان لوازم یدکی برای خودروی جک خود نیاز دارید، با قیمت مناسب و کیفیت بالا قابل دسترسی است.

 

 

نظرات کاربران