1402/10/23

آدرس سامانه یکپارچه خودرو + نحوه ثبت نام در سامانه یکپارچه

سامانه یکپارچه فروش خودرو، یک سامانه مدیریتی است که از فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات بهره می‌برد و به کسب‌وکارهای مرتبط با صنعت خودرو کمک می‌کند تا فرآیند فروش خودروها را بهبود بخشیده و به‌صورت موثرتر آن را مدیریت نمایند. کاربران با بهره‌مندی از سامانه یکپارچه فروش خودرو، می‌توانند به راحتی در دوره‌های ثبت‌نام برنامه‌های فروش خودروسازان شرکت کرده و نتایج قرعه‌کشی را مشاهده کنند.

 

بطور کلی، این سامانه باعث سهولت و بهبود فرآیند خرید و فروش خودرو می‌شود و به کاربران و کسب‌وکارهای مرتبط با این صنعت کمک می‌کند تا به‌صورت هوشمندانه‌تر و بهتر منابع و فرآیندهای خود را مدیریت نمایند.

معرفی سامانه یکپارچه فروش خودرو

وزارت صمت سامانه یکپارچه فروش خودرو را به منظور تنظیم بازار خودرو و ارائه خودرو به قیمت کارخانه به مشتریان واقعی ایجاد کرده است. با این روش، کارخانه‌های خودروسازی دیگر طرح‌های فروش خود را به‌صورت مستقل اجرا نخواهند کرد و همه برنامه‌های قرعه‌کشی و تخصیص خودرو به قیمت کارخانه از طریق این سامانه صورت خواهد گرفت.

 

زمان ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو.

زمان ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه خودرو، با توجه به اطلاعیه‌های فروش که هر یک از خودروسازان اعلام می‌کنند، مشخص می‌شود. برای اطلاع از زمان ثبت‌نام بعدی در سامانه یکپارچه خودرو، لازم است اخبار مربوطه را پیگیری کنید. بعد از اطلاع از هر دوره ثبت‌نام جدید، می‌توانید وارد سامانه جدید ثبت‌نام شوید و در صورت داشتن شرایط، در طرح فروش شرکت نمایید.

 

شرایط ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو

شرایط ثبت‌نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو به شرح زیر است:

 

متقاضی باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشد (شرط سن بالای ۱۸ سال، برای طرح جوانی جمعیت و مادران، لحاظ نخواهد شد).

هر کد ملی مجاز به خرید یک دستگاه خودرو از کل کارخانه‌های خودروسازی است.

داشتن گواهینامه برای متقاضیان (به جز طرح مادران و جوانی جمعیت) ضروری است.

متقاضی باید پلاک فعال انتظامی نداشته باشد یا سن خودرو او بیشتر از ۵ سال باشد.

شرط جوانی جمعیت: داشتن حداقل دو فرزند، به دنیا آمدن فرزند دوم پس از ۱۹ آبان ۱۴۰۱ و عدم خریداری خودرو پیش از این در طرح مادران، از شرایط این طرح هستند.

نحوه ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو

نحوه ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو sale.iranecar.com به شرح زیر است:

 

مرحله اول: برای ثبت نام در این سامانه، به آدرس sale.iranecar.com مراجعه کرده و روی گزینه "ثبت نام خودرو" کلیک کنید.

 

مرحله دوم: در این مرحله، دو گزینه ورود و ثبت نام برای شما نمایش داده می‌شود. در صورتی که از قبل ثبت نام نکرده‌اید، گزینه "ثبت نام" را انتخاب کنید.

 

مرحله سوم: با انتخاب گزینه "ثبت نام"، یک فرم ثبت نام در سامانه نمایش داده می‌شود. اطلاعات مربوط به نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، تلفن همراه، پست الکترونیک و کلمه عبور را با دقت وارد کنید. تلفن همراه باید به نام شما باشد.

 

مرحله چهارم: اطلاعات وارد شده را تأیید کرده و روی گزینه "ثبت نام" کلیک کنید. سپس به فرم بعدی بروید و اطلاعات دیگری از جمله شماره شبا، جنسیت، آدرس محل سکونت و ... را وارد کنید و روی گزینه "ذخیره" بزنید. آدرس محل سکونت و کدپستی باید تأیید شده باشند. در صورت وجود مشکل، در مرحله اعتبارسنجی سامانه، شما قادر به شرکت در طرح‌های فروش نخواهید بود.

 

نکته: شماره شبا باید متعلق به کد ملی شما باشد.

 

مرحله پنجم: با انجام مراحل فوق، ثبت نام شما در سامانه یکپارچه خودرو به اتمام می‌رسد. حالا می‌توانید برای مشاهده خودروهای عرضه‌شده توسط کارخانه‌های خودروسازی مختلف، به صفحات لیست خودروها بروید و قیمت خودروهای طرح یکپارچه را نیز در همین جا مشاهده کنید.

 

پیشنهاد مشاهده: مرکز فروش لوازم یدکی لیفان در تهران با نازلترین قیمت ها

 

نکاتی که لازم است راجع به سامانه یکپارچه خودرو بدانید !

ورود به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برای دفعات بعدی (پس از انجام ثبت‌نام اولیه) به این صورت است: بعد از ورود به آدرس sale.iranecar.com، به بخش ورود مراجعه کرده و نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. این کار باعث ورود به سامانه شده و امکان شرکت در طرح‌های فروش و مشاهده لیست خودروها فراهم می‌شود. برای ورود به این سامانه، روی لینک زیر کلیک کنید.

 

نتایج سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به تفکیک برنامه‌ها و طرح‌های فروش در زمان‌های مختلف اعلام می‌شود و در همین سامانه قابل مشاهده است. معمولاً چند روز پس از پایان مهلت ثبت‌نام، نتایج در سامانه قرار می‌گیرند و همچنین در صورت انتخاب شدن، اطلاعات به شماره موبایل متقاضیان ارسال می‌شود.

 

همچنین، برای آگاهی از زمان اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، می‌توانید از اخبار مربوط به خودرو پیگیری کنید.

 

 

 

نظرات کاربران